בוקר שונה בבן שמן

הבוקר ברכיבה בבן שמן היתה שונה. הצוות מעולם הSS היה שונה מהרגיל (אילן ביומולדת.. הצפוניים לא מגיעים דרומה, פיטר בחו"ל, אייל – בבוקר? כאילו, דה?).

מנחם ( menzib) הוביל בקלילות. הקצב היה בדיוק מה שהייתי צריך ליום רביעי של SS ברציפות, לא קל מדי אבל לא טירוף. אבל המסלול – מנחם לקח אותנו בסיבוב שונה לגמרי מהרגיל, ומה שיותר חשוב – דרך סנגלים שלא הכרתי כלל. שניים או שלושה מהם היו פשוט .. דבש.

למי שמתענין, פרטי הרכיבה:

Summary Data
Total Time (h:m:s) 2:03:27 6:46 pace
Moving Time (h:m:s) 1:37:38 5:21 pace
Distance (km) 18.24
Moving Speed (kph) 11.2 avg. 49.1 max.
Elevation Gain (m) +1,487 / -1,485

בן שמן – סיבוב מהיר

יש הבדל גדול בין רכיבה באיזור שלך, או באיזור טכני, לבין רכיבה של כושר. לפעמים ברכיבות טכניות ההבדל בין אנשים שבאופן כללי רוכבים חזק כמוך נהייה פשוט גדול מאוד. אנשים שאתה נלחם איתם בתחרות או במסלול האימון נשארים הרבה מאחור כשקטעים טכניים נכנסים במסלול.

לפני כמה ימים רכבנו בבן שמן. נתונים עם האימון:

Summary Data

 מפת הרכיבה כאן,

קישור  לרכיבה המלאה כאן

רכיבות בוקר בירקון.. חזרה

אין כמו רכיבות הבוקר בירקון. אחרי חודשים ארוכים של עצלות וSS, פתאום לפדל מהר, להרגיש את הדופק עולה לשמיים.. לנשום.. אה.. טוב, אז לנשום זה לא הצד החזק של הירקון. אבל הריאות עובדות קשה.

הרגליים כואבות תמיד. העייפות משתוללת. השבועיים שלושה ראשונים בזמן חזרה לכושר הם קשים, לא? אז הנה זה בא. אבל כל בוקר מחדש אני שמח שיצאתי. בין 40 ל50 ק"מ של רכיבת כביש בשטח.

SS במיר"ב על הבוקר..

התמונות והסרט הורע עוד יבואו בהמשך.. בינתיים, קצת על הרכיבה: 5:30 בארומה, כמה קשה.. ש6:00 אנחנו כבר בחניון. בקרוב כבר יהיה חשוך מדי ב6, אבל עדיין בסדר. אני גמור מעייפות בגלל חוסר שינה, אבל אחרי שבוע בלי אופניים, למי בכלל אכפת?

אילן בודק את האופניים החדשים, פיט עם הספוט. אני, כרגיל, עם הSS לעוד יום מפרך.

הנתונים היבשים:

Summary Data

יפה, 766 מ' עליה. הרכיבה עצמה היתה בערך 20 דקות יותר, כשהבטריה בשעון נגמרה. סה"כ אימון לא רע לחמישי בוקר.

הלינק למפה ולכל הנתונים על הפעילות:

http://trail.motionbased.com/trail/invitation/email/accept.mb?senderPk.pkValue=55835&unitSystemPkValue=1&episodePk.pkValue=3868677