המון רוח

ביום שישי חם, כשהקייץ מגיע ואנחנו אחרי כל התחרויות הגדולות של תחילת השנה, אנשים נורמאליים צריכים לרכוב קצת טכני. מתאים יותר לרכיבות קצרות של שעתיים שלוש, לפני החום החזק במיוחד (כי ביננו, כבר ב7:00 חם מדי..).. אבל לאלו מאיתנו שיש כאבים ולא יכולים לרכוב טכני יותר מדי.. אין הרבה ברירה.

את הטיפוס בנטף כבר עשיתי פעם אחת, לפני שנים, בעולם אחר.. יחד עם פיטר ואילן כשחיפשנו את 21K. לא מצאנו, ואני זוכר את העלייה כמשהו ארוך, מתיש ומשעמם. היום, עם הסינגל ספיד, זה לא היה כל כך קשה, זה היה יפה, ובח לא מתיש. איזה שינוי שעבר על סגנון הרכיבה שלי בשנים שעברו..

גילעד הוביל את אילן ואותי היום ברכיבת סינגל ספיד למעלה, למעלה, וירידה זריזה בסינגל הטכני משהו של הר רוח. בדרך עוד פגשנו את סער מוביל את חבורת הגיריות שהתחילו קצת לפנינו.

DSC00048

הקצב לא היה גבוה היום, ממוצע של 13 קמ"ש בלי עצירות (8.3 ברוטו). סה"כ טיפסנו 54:12 דקות (31%) מהרכיבה, וירדנו 33:47 (20%). העליה לא קלה באורך ולא בשיפוע, אבל הירידה הטכנית בסינגל מפצה משהו, ואני חושב תוך כדי שאולי יש כאן אלטרנטיבה מעניינת לכיסלון. אולי שניים שלושה סיבובים כאן יהיו הרבה הרבה יותר מעניינים.. הבעיה היחידה לדעתי היא הירידה בשביל האש אחרי העליה להר רוח, ירידה שפשוט הורגת את האופניים..

DSC00052

סיבוב אחד של כיסלון הוא בערך 44 דקות עליה ו-27 דקות ירידה, במהירות ממוצעת של 18 קמ"ש. אמנם זה באימון, וביחס הילוכים של 32X16 (היום הייתי 32X18), אבל בגדול אני מאמין שבאמת הר רוח רצחני יותר.. הגרמין מראה שבכיסלון עלינו בערך 600מ', והיום קצת יותר, בערך 860.

height

לצערי מכיסלון אין לי נתוני דופק, היום היה רגוע למדי (מתקשר לדיון עבודת בסיס עם סינגל ספיד):

45 דקות בדופק קל מאוד, 39 בדופק רגיל, 34 דקות בדופק גבוה יחסית, וכלל לא הגעתי לדפקים הגבוהים בסקאלה:

hr

סה"כ רכבנו 2:42:52 שעות, מתוכן נטו של 1:43:56 (63.8%) למרחק של 22.57 ק"מ, והמסלול הנהדר הזה נראה ככה:

https://web.archive.org/web/20080604091926if_/http://maps.google.com/maps?q=http:%2F%2Ftrail.motionbased.com%2Ftrail%2Fkml%2Fepisode.kml%3FepisodePkValues%3D5794576&ie=UTF8&t=h&ll=31.833516,35.066847&spn=0.035626,0.076491&output=embed&s=AARTsJqltA5Xz_4HqcfRZCfSYmbZFyzn_g
View Larger Map

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *