מסלולים מציע.. מסלולים..

עיתון מסלולים (מבית ידיעות אחרונות) הפתיע השבוע ב5 מסלולי ריצת שטח (!) מומלצים מרחבי הארץ. נכון, בשביל יוסי ריבלין ריצת שטח היא כל דבר שהוא לא כביש (טכנית, נכון) – ובשבילי ריצת שטח אמיתית היא ריצת trail, ז"א ריצה בסינגלים טכניים, עליות וירידות שהלב דופק לא רק בגלל המאמץ, אלא גם ובעיקר בגלל הפחד וההתרגשות, אבל בכל זאת, ממה שאני מכיר, המסלולים האלה מעניינים מאוד.

  1. חרשים-כיסרא: מיכל תמיד דיברה על חרשים, ואלי זו סיבה מספיק טובה כדי להגיע לשם סוף סוף ולבדוק את המקום. יוסי אומר שהמסלול שם קל, מתחילים בכניסה לישוב וממשיכים לתשעה קילומטרים של יופי והדר. רחוק, אבל יום אחד..
  2. נחל שורק: מסלול נהדר בהרי ירושלים, לא רחוק מקטלב. מסלול קל טכנית של 8 ק"מ בכיוון אחד, חזרה, ועוד 8. לא רע. כנראה יפה מאוד וכמעט לא מוצל.. אבל אני שואל, כבר הגעת לקטלב ואתה רץ ליד?
  3. סובב תל גזר – כרמי יוסף: אחד ממסלולי הריצה היפים ביותר, וגם האיזור הביתי של יוסי. אני מסכים: כרני יוסף הוא מקום מדהים, היער מצויין לריצה בצל, והמסלול אינו קל – עליות וירידות רבות, אבל שווה את זה.
  4. הסטף: עם עליות וירידות קשות אך ממוקדות, המסלול הזה איננו קל. הוא סובל מבעית חוסר המחבוא (אין עצים) של איזור ירושליים וחבל – אולי ריצה לסתיו או אביב, אבל אין ספק שהקושי מסקרן.
  5. נחל כיסלון – יער קדושים: אה, כמה פעמים שרכבתי את המסלול הזה (בעיקר את כיסלון) – אכן מסלול יחיד במינו – אני מתפלא על עצמי שלא הגעתי לשם ומיד מוסיף אותו לרשימה. נתראה, עם קצת מזל, בשבת הקרובה..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *