אתרי ריצה חדשים עולים לאויר!

השבוע היה שבוע פורה.. כמה פרוייקטים הגיעו לשלב בשלות מספקת ליציאה לאור, ואני משער שאפשר כבר להציג אותם לקהל. בניגוד לבלוג הטכני, שם אני אתאר את הגישה הטכנית יותר  לפרוייקטים האלה, רציתי קצת להציג אותם כאן גם כן..

גיראפ – ביקורות על מוצרי ריצה – הוא פרוייקט ביקורות מערכת (לא תוכן גולשים) שבא לתת מענה לצורך שלא קיים בעולם הריצה היום – מה טוב ומה פחות טוב. נעליים, ביגוד, משקאות ותזונה, וכו וכו. עולם האופניים מלא אתרים ותת אתרים כאלה. אפילו יותר מדי בשביל לכתוב את כולם. ולאצנים אין כלום. אין ספק שלאופניים יש יותר תוכן ויותר כסף – אבל לנו לא מגיע? נו באמת.  עומר קפלן המוכשר, שרץ מרתון לפני שנה, עיצב ויצר את הקונספט, יחד עם מיכל ואיתי כתבנו את התוכן, ועכשיו זה באויר..

רצים את ישראל – הוא האתגר החדש של זהר ושלי, שמטרתו לרוץ מהחרמון לאילת. במסדרת כל המהפך שקורה היום בספורט בארץ  בכלל ואצלנו בחבורה בפרט, אנחנו מתחילים לקחת משימות קשות ומטורפות יותר ויותר.. והנה זו מגיעה. אני חייב לומר שהרעיון המקורי היה של זהר, אבל מה – שאני אגיד לא? ישר קפצתי עליו. זה הולך להיות יותר קשה ממה שאי פעם עשינו. זה הולך להיות מ-ט-ו-ר-ף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *